A Budapesti Metropolitan Egyetem kereskedelem és marketing szakán szereztem közgazdász alapdiplomát reklám és PR specializáción, kiváló minősítésű államvizsgával. Szakdolgozatommal marketing kategóriában a Tudományos Diákköri Konferencián dobogós helyezést is elértem. Ezt követően az intézmény marketing mesterszakját is elvégeztem, ahol jeles eredményű okleveles közgazdász diplomára tettem szert, integrált marketingkommunikáció szakirányon.
PR, marketing tevékenységgel 2017-től foglalkozom aktívan, azonban már több mint 10 éves kommunikációs és marketing területhez kapcsolódó múlttal rendelkezem. Többek között a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE), meghatározó logisztikai szereplők, jelentős mezőgazdasági vállalkozások, különböző rendezvények, de magánnyomozó iroda úgyszintén megtalálható portfóliómban.
Az elmúlt évek tapasztalatainak köszönhetően jelenleg elsősorban PR, sajtókommunikáció a kiemelt szakterületem, de igény esetén egyéb és integrált marketingkommunikációs megoldásokban is lehet rám számítani. A teljesség igénye nélkül olyan PR-feladatok elvégzésében is segítséget tudok nyújtani, mint a sajtó- és médiakapcsolatok kezelése, sajtóközlemények írása és célba juttatása, interjúszervezés, valamint sajtófigyelés.
A PR-szakmára nemcsak munkaként, de hivatásként is tekintek. Ennek részeként ehhez kapcsolódó szakdolgozati kutatást, tudományos szakcikkeket és több szakmai sajtónyilatkozatot egyaránt publikáltam. Egyetemeken nem egyszer tartottam már előadást, alap- és mesterszakos hallgatóknak egyaránt. Továbbá többször lehetőségem volt konferencia-előadások megtartására szintúgy. Szakmai értékelés adásában szintén kivettem már a részemet, részt vettem a Signature 40 zsűrizésében. Ezenkívül több éve vezető szerkesztője vagyok a Logisztikai Évkönyvnek. Mindemellett évek óta a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) egyéni tagja is vagyok, amelyben igyekszem szintén aktív szerepet betölteni.
A PR, azaz a Public Relations jelentése szó szerint közönségkapcsolatok. A PR fogalma azonban már nem ilyen egyértelmű, sokféleképpen szerepel a köztudatban. Magyarországon sokan csak a fizetett PR-cikkekkel (advertorial) azonosítják, pedig a PR magyarázata valójában sokkal több ennél. A PR momentán akár a tudatos tettek tudatos kommunikációjaként is értelmezhető. Legegyszerűbben talán úgy lehetne definiálni, hogy hírnévépítés, hírnévkezelés vagy hírnévmenedzsment. Elsősorban ennek a gondozásával foglalkozik egy PR-ügynökség, bizonyos kommunikációs szakemberek és marketingesek. Jellemzően mindenki jó hírnevet szeretne. A leggyakrabban megfelelő szaktudással, valamint jól alkalmazott PR-eszközök és marketingkommunikációs megoldások használatával ezt támogathatjuk, és rendszerint érdemes is támogatnunk.