Károly Róbert 

PR-szakértő | Marketing-tanácsadó

info@krpr.hu 

Károly Róbert PR & Marketing | KRPR.hu | Partner a kommunikációban. - Károly Róbert Public Relations szakértő | Károly Róbert PR szakértő | Károly Róbert marketing tanácsadó | Károly Róbert szabadúszó Public Relations szakértő | Károly Róbert szabadúszó PR szakértő | Károly Róbert marketing tanácsadó | Károly Róbert szabadúszó marketing tanácsadó | Károly Róbert PR Expert | Károly Róbert PR Expert Budapest Magyarország | Róbert Károly PR Expert | Róbert Károly PR Expert Budapest Hungary | Károly Róbert Freelance Marketing Consultant  | Róbert Károly Marketing Consultant | Róbert Károly Freelance PR Expert | Róbert Károly Freelance Marketing Consultant | Károly Róbert Public Relations Expert | Róbert Károly Freelance Public Relations Expert | Károly Róbert partner a kommunikációban. | kommunikációs partner | kommunikacios partner | kommunikációs partnere | kommunikacios partnere | PR partner | PR partnere | Public Relations partner | Public Relations partnere | KR PR | KRPR | K.R.P.R. | KRPR.hu - Partner a kommunikációban. | Károly Róbert PR manager | Károly Róbert PR menedzser | Károly Róbert szabadúszó PR manager | Károly Róbert szabadúszó PR menedzser | Károly Róbert PR tanácsadó | Károly Róbert szabadúszó PR tanácsadó | Károly Róbert marketing szakember | Károly Róbert PR szakember | Károly Róbert szabadúszó kommunikációs szakember | Károly Róbert kommunikációs szakember | Károly Róbert közgazdász | PR cég | PR-cég | PR ceg | PR-ceg | PR ügynökség | PR-ügynökség | PR ugynokseg | PR-ugynokseg | kommunikációs cég | Kommunikacios ceg | kommunikációs ügynökség | kommunikacios ugynokseg | marketing cég Budapest | marketing ceg | marketing ügynökség Budapest | marketing ugynokseg | reklámügynökség Budapest | reklamugynokseg Budapest | Budapest PR |  PR Budapest | Budapest Public Relations | Budapest marketing | Budapest kommunikációs cég | PR fogalma | Public Relations fogalma | PR jelentése | Public Relations jelentése | PR szolgáltatások | PR-szolgáltatások | PR szolgaltatasok | PR-szolgaltatasok

A Budapesti Metropolitan Egyetem kereskedelem és marketing szakán szereztem közgazdász alapdiplomát reklám és PR specializáción, kiváló minősítésű államvizsgával. Szakdolgozatommal marketing kategóriában a Tudományos Diákköri Konferencián dobogós helyezést is elértem. Ezt követően az intézmény marketing mesterszakját is elvégeztem, ahol jeles eredményű okleveles közgazdász diplomára tettem szert, integrált marketingkommunikáció szakirányon. 

 

PR, marketing tevékenységgel 2017-től foglalkozom aktívan, azonban már több mint 10 éves kommunikációs és marketing területhez kapcsolódó múlttal rendelkezem. Többek között a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE), meghatározó logisztikai szereplők, jelentős mezőgazdasági vállalkozások, különböző rendezvények, de magánnyomozó iroda úgyszintén megtalálható portfóliómban.

 

Az elmúlt évek tapasztalatainak köszönhetően jelenleg elsősorban PR, sajtókommunikáció a kiemelt szakterületem, de igény esetén egyéb és integrált marketingkommunikációs megoldásokban is lehet rám számítani. A teljesség igénye nélkül olyan PR-feladatok elvégzésében is segítséget tudok nyújtani, mint a sajtó- és médiakapcsolatok kezelése, sajtóközlemények írása és célba juttatása, interjúszervezés, valamint sajtófigyelés.

 

A PR-szakmára nemcsak munkaként, de hivatásként is tekintek. Ennek részeként ehhez kapcsolódó szakdolgozati kutatást, tudományos szakcikkeket és több szakmai sajtónyilatkozatot egyaránt publikáltam. Egyetemeken nem egyszer tartottam már előadást, alap- és mesterszakos hallgatóknak egyaránt. Továbbá többször lehetőségem volt konferencia-előadások megtartására szintúgy. Szakmai értékelés adásában szintén kivettem már a részemet, részt vettem a Signature 40 zsűrizésében. Ezenkívül több éve vezető szerkesztője vagyok a Logisztikai Évkönyvnek. Mindemellett évek óta a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) egyéni tagja is vagyok, amelyben igyekszem szintén aktív szerepet betölteni.

 

A PR, azaz a Public Relations jelentése szó szerint közönségkapcsolatok. A PR fogalma azonban már nem ilyen egyértelmű, sokféleképpen szerepel a köztudatban. Magyarországon sokan csak a fizetett PR-cikkekkel (advertorial) azonosítják, pedig a PR magyarázata valójában sokkal több ennél. A PR momentán akár a tudatos tettek tudatos kommunikációjaként is értelmezhető. Legegyszerűbben talán úgy lehetne definiálni, hogy hírnévépítés, hírnévkezelés vagy hírnévmenedzsment. Elsősorban ennek a gondozásával foglalkozik egy PR-ügynökség, bizonyos kommunikációs szakemberek és marketingesek. Jellemzően mindenki jó hírnevet szeretne. A leggyakrabban megfelelő szaktudással, valamint jól alkalmazott PR-eszközök és marketingkommunikációs megoldások használatával ezt támogathatjuk, és rendszerint érdemes is támogatnunk.

 

Jól jönne egy partner a kommunikációban? Amennyiben a válaszod igen, keress bizalommal!